Märkligt

Märkliga saker har hänt den senaste tiden:

Jag håller på att få en ny tand! Längst in på vänster sida av underkäken. Någonting tränger långsamt genom tandköttet. Minnen från skolåldern. En visdomstand, måste det vara. Har inte haft ont ännu.

Jag går runt på stan en halv kväll med ett sexpack paket ägg i min lilla handväska. När de flesta unga jag möter bär på ett sexpack öl. Det är fredag kväll på Avenyn, många ben är redan vingliga. Men jag ska hem och baka.

Igår kände jag mig törstig för första gången på flera veckor. Har saknat det mycket. Blev aningen bekymrad när jag insåg att den känslan var borta. Normala kroppsliga signaler som man tar för givet. Och jag har inte gjort något speciellt.

Jag är inte helt säker på vad jag kommer att göra i höst. Det känns oerhört läskigt. Men stora beslut väcker väl nästan alltid någon sorts ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback