Söndag

Jag försöker tycka om Kents nya album men det går inte så bra. Har lyssnat igenom det ett par gånger men längtar hela tiden till de äldre låtarna. Det var inte kärlek vid första ögonkastet med det senaste albumet heller men efter bara ett par dar blev jag förtrollad. Den gången. Saknar det gamla Kent. Vapen & Ammunition och Isola är njutning. Minnen från slutet av gymnasiet, min första riktiga kärlek, flyttade hemifrån och körde bil med älsklingen om nätterna. Känslan att vi var odödliga, att allt skulle ordna sig med tiden, om vi bara hade varandra. Saknar det ibland när vuxenlivet blivit så inrutat. Instängt.

Somnade halv fyra i natt och vaknade halv nio och kunde sen inte somna om. Pigg och lite rastlös nu trots bara fem timmars sömn alltså. Mycket ovanligt för att vara helg.
Håller på att pyssla, ska ta en fotopromenad i eftermiddagssolen. Det blir söndagsmiddag på restaurang ikväll med mamma & pappa. Tårta igår med släktingar.

Igår fick jag plötsligt en släng av väldigt gott självförtroende och energi och det har hållt i sig över natten.

Kommentarer
Postat av: Vimbai

Kanske redan har frågat, men har du sittplats eller ståplats till kent?

Och om alla dina senaste inlägg; du skriver så himla vackert, som jag sagt tidigare.

*Kram*

Postat av: Louisa

Tack V, alla komplimanger mottages varmt och sparas på hög för att uppväga negativa tankar. Jag har precis laddat ned filmen du skrev om, Reign over me. Tänkte se den ikväll. Till Kent 23 nov har jag ståplats. Ska du gå den dagen?

2007-11-11 @ 13:02:23
Postat av: Vimbai

Låter bra, det kan man behöva ibland.
Kul att du tänker se filmen! Berätta vad du tyckte sen. Har ståplats 24 nov.

2007-11-11 @ 13:23:37
URL: http://www.nogg.se/vimbai
Postat av: Martina,Henrik och Engla

Grattis på födelsedagen!!

2007-11-11 @ 19:38:23
Postat av: Louisa

Tack M med familj! Jag har haft en jättebra dag.

2007-11-11 @ 21:18:13
Postat av: Robban

Men hörru du du! Det sa du minsann ingenting om. Gratulerar!

2007-11-11 @ 23:43:20
Postat av: Vimbai

aha... undrade lite när jag läste om tårtan.. stort grattis i efterskott, sisådär 14 minuters efterskott ;) kram

2007-11-12 @ 00:13:53
URL: http://www.nogg.se/vimbai
Postat av: Anna

jag tycker också bättre om Kents tidigare album... vet inte vad det är, men detta senaste fastnar inte i min hjärna. det trillar ut.

2007-11-16 @ 22:08:54
URL: http://annaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback