Äntligen fredag

Ännu en vecka på praktiken är över. Det går så snabbt. Det är så roligt. Jag lär mig så mycket.

Tack vare min mamma är min soffa snart färdigomklädd. Rosa innan, blå efter. Men jag har fortfarande inte hittat några tillräckligt snygga gardiner.

Alla jobbiga biverkningar som jag fick av medicinen de första två veckorna har totalt försvunnit. Är väldigt glad över det.

Imorgon planerar jag att besöka frisören och ändra frisyr ganska drastiskt. Det var sex år sen jag hade riktigt kort hår sist. Sen dess har jag låtit det växa och bli längre. Nu har jag känt i flera månader att jag vill hitta på något nytt. Är trött på det halvlånga. När det inte är underbart nytvättat är det mest i vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback