Internetberoende

I natt satt jag fortfarande vid datorn när tidningsbudet kom klockan 04:05. Det ska inte hända igen. Jag ska sova nu så jag orkar vara produktiv och duktig i morgon. Inte vända på dygnet mer än vad jag har gjort.

Fick reda på igår att min vän har fått barn. Det är kanske den största händelsen i en människas liv. Jag tror att mina föräldrar skulle hålla med om det. Själv vet jag inte ännu. Den dagen kanske kommer. Men det känns så stort. Att bli mamma. Det går inte att förstå.


Kommentarer
Postat av: Louisa

Hej!
Jag har en hangup på vårt gemensamma namn. Därför blev jag sådär fånigt glad när jag hittade din blogg...
Jag fattar inte heller hur stort det skulle vara att bli förälder. Tror inte jag lämpar mig riktigt än...
//Louisa

Postat av: Martina

Det är stort. Större än vad man kanske tror. Beror nog på vad man gör det till skulle jag tro, men kärleken till sitt barn är mäktigt stort, och man gör vad som helst för sitt barn...

2007-01-22 @ 09:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback