Äppelsmulpaj

Besökte IKEA i eftermiddags med mamma. Det var inte alls mycket folk där inne men parkeringen var full som vanligt. Märkligt. Köpte en lampa och några vita djupa tallrikar som jag varit på jakt efter ett tag. Har på kvällen bakat äppelpaj och sett en film och myst i min nytvättade lila filt. Har varit lite huslig idag och plockat undan, tvättat och fixat.

Satt vid datorn till 02:30 igår. Somnade ungefär 04. Sov inte alls någon kvalitetssömn och väcktes klockan 10 av oljud från byggjobbarna på gården. Trodde först att det var lördag och undrade varför dem jobbade då. Det är så svårt att lägga sig i tid när man är ledig nästa dag. Jag är hopplös på det.
Men jag har i alla fall börjat läsa på tentan idag. Mitt samvete lättades betydligt efter det. Även om jag kanske inte lärt mig så mycket nytt har jag i alla fall satt igång och det är det som är det viktigaste. Nu känns det mycket lättare att läsa några timmar imorgon.

Äppelpaj

Kommentarer
Postat av: Raur

Den där pajen såg ju RUSKIGT god ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback