Forskning

Jag har som vanligt fastnat framför datorn. Håller på att kolla om det finns billiga flygbiljetter och lediga hotellnätter inför juliresan. Blir enormt sugen på att resa nu med en gång. Det liksom vattnas i munnen och kartan över stadens smala gator väcker minnen. Sommarresan 2007 var en av de absolut bästa hittills. Jag vill resa. Nu.

Ett par timmar med vänner ikväll fick mig på mycket bättre humör. Hoppas nu att de envisa negativa tankarna håller sig borta över helgen. Önskar sova bättre i natt utan fem detaljerade svettiga efterhängsna drömmar. Vaknade darrande frusen varannan timme, bytte nattröja tre gånger och då är det ganska illa.

Kommentarer
Postat av: Robban

Du får skicka hit några av dom jobbiga drömmarna så skall jag ta hand om dom.

Du...kanske en nattröja med Gore-Tex vore något! :)

//Robban

2008-02-02 @ 03:19:08
Postat av: Louisa

Tack för tipset, jag kanske får forska i det ;-)

2008-02-02 @ 15:24:38
Postat av: Robban

Man kan ha i sängkläderna också! Men då måste man vända dom rätt!

2008-02-03 @ 00:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback