Rosa

Rosa har aldrig riktigt varit min färg. Min favorit är blått, har alltid varit så. Stod och funderade länge i affären mellan lime, rosa och vit. Som om det vore ett stort och viktigt beslut. Jag har velat ha en mixer sen i somras. Alla pratar om smoothies och jag har verkligen längtat. Efter alla recept jag ska pröva. Men som vanligt har jag haft svårt att bestämma mig. För storlek, modell och pris. Eller om jag skulle köpa någon alls. Det blev en rosa alltså. En födelsedagspresent.

Mixer

Kommentarer
Postat av: Eva

Du undrade hur jag hittade din blogg :-)
Precis som många andra, man följer lite länkar och hittar en sida som är intressant. Tyckte du skrev väldigt bra :-) så därför skrev jag det i kommentaren. That's it!

Postat av: Dessi

De är så snygga! :) Jag har den vita.

2007-11-10 @ 15:41:35
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Louisa

Dessi: Jag är jättenöjd med mixern, invigning igår. Tycker det är lagom storlek också, många andra kändes så klumpiga. Har inte så stort kök.

2007-11-10 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback