Kent

Jag har haft en väldigt bra kväll. En av de bästa konserterna jag varit på. Kanske var ljudet lite dåligt ibland. Kanske kändes lokalen lite för trång och gammal. Men musiken, texterna och deras utstrålning. Joakim Bergs självsäkra rörelser på scenen men också en stor ödmjukhet. Inför alla de uppsträckta händerna. Jag blev i alla fall berörd och glömde tid & rum. Åter igen stod jag tre meter från scenen, så oväntat. Köpte biljett i juli och ganska overkligt att stå där. På riktigt. Äntligen. Jag fick höra de låtar som jag kommit för. Jag är nöjd. Imorgon kommer jag ha träningsvärk i hela kroppen och en hel del blåmärken.

Kent071123

Ett av mina foton från Kents konsert ikväll.
Svårt att få god skärpa med min enkla digitalkamera.

Kommentarer
Postat av: Raur

Har du ont i nacke, rygg och armar vet du att det varit en bra konsert :P

Postat av: Louisa

Jo det har jag ;-)

2007-11-24 @ 23:33:11
Postat av: Vimbai

Hej! Kul att du hade så roligt. Jag håller med, var ju där igår och det var fantastiskt :) Bra foto! Vet inte hur det är med dig, du var väl lite tveksam till Tillbaka till samtiden förut.. undrar bara om konserten ändrade något? För jag var inte helt övertygad före konserten, men nu när jag hört nyaste låtarna live älskar jag dem mycket mer än innan. Kram

2007-11-25 @ 12:04:25
Postat av: Louisa

Jag började falla för de nya låtarna dagarna innan konserten och sen när jag fick höra dem live... då föll jag hårt. Speciellt när det gäller Vid Din Sida och Columbus. Vad roligt att du också njöt!

2007-11-25 @ 22:35:05
Postat av: Anna

ÅÅhh har du sett KENT! *avundsjuk*
Men jag var på winnerbäck förra veckan, det var jag också nöjd med.

2007-12-04 @ 23:44:33
URL: http://annaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback