Underhåll och inköp

Är nöjd med min nya frisyr. 25 cm hår försvann ned på golvet. Så härligt luftigt det känns nu. Borde gjort detta för länge sen.

Har köpt en extern hårddisk på 250 GB. Nu kan jag ladda ned alla filmer jag vill ha utan att min stackars dator havererar. Tänker även spara kopior av foton och annat som jag är rädd om. Den kostade knappt tusen kronor.

När jag var i tonåren gillade jag inte lakrits. Om jag köpte en påse med Gott & Blandat lämnade jag kvar dem svarta bitarna. Nu äter jag dem först. Vilken tur att man kan ändra smak och tycke, tycker jag nu.

Mitt hår ser mycket mörkare ut på foton än vad jag tyckt att det varit i spegeln. Kanske har jag blivit hemmablind men jag har alltid trott att jag var blond. Men nu tycker jag att håret ser mer ljusbrunt ut. Eller kanske är det mellanblont?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Lisa!

Vad snyggt håret blev! Jag blev så inspirerad av dig att jag gick och beställde tid hos frisören, vet ej när jag var där senast... vet inte om jag vågar ta så mycket som du men skulle egentligen vilja, så mycket lättare att sköta.

Jag är så imponerad av dem som jobbar med cancer-sjuka, själv hade jag tagit med mig allt hem och grubblat och grubblat och mått dåligt för att det är så orättvist och hemskt.

Kram på dej!

2007-01-29 @ 21:45:59
Postat av: Martina

Det är skönt att klippa sig och inna jul gjorde jag som du och tog en bra bit på längden. Det var som om man kände sig lite lättare på något sätt...

2007-01-30 @ 20:50:03
Postat av: englaanna

oh. va fin du blev! fast det var du ju innan oxå ;). *krama* ~a~

2007-02-16 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback