Fredag/lördag

Ett: Väldigt nyss hemkommen efter ett par timmars festande med vänner. Det blev en trevlig kväll där det mesta gick vägen. Har inget ringande ljud i öronen och fötterna känns helt okej. Tror dock att jag kommer vara jätteseg imorgon. Brukar bli så dagen efter.
Två: Blev väldigt nyss omsprungen av en ung tjuv maskerad i munkjacka och lång rock. Polismannen verkligen rusade ur bilen nästan i farten och sprang efter. I det annars så lugna området. En märklig situation. Som på film.
Tre: Gick upp straxt före klockan sex imorse som vanligt. Det innebär att jag snart varit vaken i ett dygn. Planerade in en kort sovstund efter jobbet men det falerade. Är inte speciellt trött just nu. Men ska krypa ned i sängen snart.

Kommentarer
Postat av: Robban

Bovar och banditer!

2007-09-22 @ 21:01:43
Postat av: Louisa

Ja precis. Det var faktiskt länge sen jag såg någon springa så snabbt, som tjuven. Han bokstavligen sprang för sitt liv.

2007-09-22 @ 23:22:00
Postat av: Anonym

oj, att du orkade vara uppe så länge! något jag aldrig skulle klarat.

Postat av: Louisa

Det blir ganska ofta så faktiskt. På helgen iaf.

2007-09-25 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback