Vågorna

Vågor av aptitlöshet sköljer över mig på kvällarna. Det är biverkningar av medicinen. Jag äter mitt godis men jag tvingas lämna halva till nästa dag ibland. Stressen har påverkat mig lite mer nu med ökat ansvar. Magkatarren gör sig påmind genom smärta. Hjärtklappning även hemma i soffan och framför datorn. Vårens relativa värme har gjort att jag kan sluta med långkalsongerna. Men fortfarande fryser jag på nätterna under täcket. Vaknar svettig av drömmarna. Så det är kanske därför siffrorna pekar nedåt. BMI 17,4 idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, inget bra BMI det där! Dags att börja äta!

2007-03-19 @ 07:20:46
Postat av: Anonym

gumman... det hjälper inte med ett medicinbyte? du är så extremt duktig. är full av beundran för dig...
ta väl hand om dig!!
*kram* ~a~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback