Utflykt

Kände mig lite bättre och trött på Tv-tittandet så jag cyklade till affären då skafferiet blivit oroväckande tomt. Bilen är på semester i Skåne, annars hade jag verkligen tagit den nu när jag inte känner mig pigg. Cyklandet gick bra men fick stanna och snyta mig ett par gånger. På vägen hem gick det lite trögt. Tankar på att detta inte var någon bra ide dök upp. Har man hjärtklappning av att bara sitta hemma (med feber och så), då innebär det att kroppen kämpar och liksom har fullt upp. Då behöver den inte den ansträngning det innebär att cykla. Det borde ju jag veta. Ja ja, jag gick i alla fall uppför backarna med cykeln för att vara snäll mot kroppen, något jag annars aldrig gör.

När jag var liten pratade pappa om att bilen får helt andra vägegenskaper när den är fullastad inför semesterresan eller har takbox. Idag konstaterade jag att en cykel får helt andra vägegenskaper med en trekilos vattenmelon i cykelkorgen...

Kommentarer
Postat av: Robban

Ååå...vattenmelon! Det skulle smaka fint nu!

2007-07-17 @ 22:25:25
Postat av: Louisa

Den var lite besvärlig att få hem men det var det värt för den smakar ljuvligt! Gå och införskaffa!

2007-07-17 @ 22:34:57
Postat av: Robban

Affären är stängd! *snyftar*

2007-07-17 @ 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback