Djurliv

Fortfarande rejält krasslig. Sov jätteoroligt i natt vilket jag brukar göra när jag är sjuk. Vaknade frusen ett par gånger av feberfrossa men svettades också så mycket att jag fick byta lakan. Dessutom lite vakna mardrömmar om att folk var inne i min lägenhet och ville stjäla mina värdesaker.  
Det har blivit en del Tv-tittande nu när jag varit sjuk. Såg en fascinerande dokumentär på Animal Planet om surikater, ett kattliknande däggdjur som lever i stora grupper i Namibias öken. Väldigt söta och aktiva små djur. Har även sett första säsongen av serien Weeds. Tyckte första avsnittet var lite knepigt men sen föll jag pladask för serien och dess svarta humor. Säsong två börjar imorgon på Tv3.

Surikat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback