Varmblodig

Önskar att jag kunde leva på enbart gurka, citronyoghurt, coca cola och Non stop. Jag har mina perioder när jag bara är sugen på vissa saker. Det är svårt att tvinga i sig något annat då. Men jag måste. Vågorna av aptitlöshet har blivit mycket färre den senaste tiden. Dock besväras jag av ständigt kalla fötter och händer. Men det har andra orsaker. Dålig blodcirkulation misstänker jag. Speciellt när jag har suttit på föreläsning i sex sju timmar. Då är mina fötter verkligen iskalla och nästan domnade.

Det finns så många nya och gamla filmer som jag vill se. Har laddat ned ett par stycken under veckan men nu när jag har tid har jag liksom ingen längtan efter att se dem. Kan heller inte bestämma mig för vilken jag ska välja. Känner mig för rastlös för att ligga i soffan i två timmar. Men samtidigt vill jag. Får hoppas att intresset återkommer. Min externa hårddisk är mer än halvfull nu. Måste rensa snart.

Våren kom av sig och de kalla vindarna kom åter. På sätt och vis är det skönt att få använda vinterjackan ett tag till. Men det är många som inte kan ge sig till tåls. Dagligen ser jag (främst ungdomar) som går i t-shirt eller kort kjol och öppna skor. Själv har jag ju nyss slutat använda långkalsonger. Men vi är ju olika. Varmblodiga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag är oxå rätt frusen, går fortfarande i vinterjackan men i veckan bytte jag vinterkängorna mot något svalare vårskor, ett stort steg för mig. Det blåser ju så väldans så ingen värme här inte. Jag är dock så glad för ljuset, det gör mig mycket piggare!

GLAD PÅSK Lisa!
/ Caroline

2007-04-05 @ 22:45:45
Postat av: Louisa

Jag bytte också ut vinterskorna till tunnare vårskor nyligen. Det gör varken till eller från för mina kalla fötter. Håller med om att det är trevligt med ljusare kvällar. Men det är också svårare att sova länge när man är ledig. Blir så väldigt ljust inne. Jag störs iaf av det.

Glad Påsk!

2007-04-05 @ 22:52:49
Postat av: Robban

Det är skit när inte ögonlocken är tillräckligt tjocka. :(

//Robban

2007-04-05 @ 23:34:36
Postat av: Louisa

Ja precis.

2007-04-06 @ 00:15:15
Postat av: anna

hej gumman. neej, självklart behöver du inte svara på min utmaning. det är verkligen helt frivilligt :)!
hur mår du? tänker på dig mkt.
glad påsk!
*kram*
~a~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback