Passerat gränsen

Anade att jag kanske hade passerat gränsen nu. Tycker att det är konstigt med tanke på min ohälsosamma livsstil men det är nog den som lett fram till det här. 49 kilo. Magkatarren som brukar dämpas av medicinen har den senaste tiden gett sig till känna allt mer. Jag har ont när jag äter och när jag inte äter. Det är kanske därför jag glömmer bort måltider ibland. En omedveten strategi? Jag känner mig lugn nu men jag har varit konstant stressad i fyra veckor, under kravfylld praktik. Smärtan kommer först efteråt när jag slappnar av. Så har det varit alla de andra gångerna också. Lagom till jul.

Kommentarer
Postat av: Martina

Du får äta lite extra god mat nu vid jul! Kram

2006-12-22 @ 10:42:39
Postat av: Anna

Gumman! Du MÅSTE ta hand om dig!! *krama*

2006-12-25 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback